Eenmaal 'n besoek aan die Tankwa, dan wil mens maar net weer en weer daar gaan ry.
So het ek en my skoonseun onlangs (weer) 'n draai gaan ry daar.
Wat vir my lekker was, was dat hy die roete beplan het en heelpad gelei het – ek het net agterna gery en geniet.
Ons het vroegoggend vertrek en was so teen negeuur deur Ceres en in die Gydo pas. Hier moes ons omdraai want die pas was gesluit.
Terug na Hamlet, ooswaarts op 'n grondpad na die R355 en naby Theronsberg pas weswaarts afgedraai op die Droee"kloof grondpad.
Omdat Gydo gesluit was vir die dag, moes almal hierdie ompad ry om bokant die pas uit te kom.
Die pad was mooi, wyd en oop, maar heelwat bestuurders het te vinnig gery en die los gruis onderskat. Ons het twee ongelukke wat pas gebeur het teegekom, ek wonder hoeveel ongelukke daar uiteindelik was
By Op-die-Berg se kooperasie het ons volgemaak.
Daarvandaan oor Katbakkies pas en Peerboom pas
En ons het die nodige klippe by-gepak.
'n Koue (alkoholvrye) bier by Tankwa Padstal en ons was reg vir vir die Tankwa.
Sowat 20 km verder op die R355 het ons regs gedraai na die Tankwa.
Ons is deur hekke, oor vlaktes en oor baie sinkplaatpad tot by een van vele padwysers.
Plek-plek was daar groot kolle met los klippe
'n Eensame bouval
Die sinkplaat saam met los gruis was maar redelik ongemaklik en jy moes heeltyd wakker wees..
Ek is altyd verbaas dat my GSA deur die jare al soveel sinkplaat en rofpad gery het, en nog nooit het iets aan hom losgeskud nie.
Hier het ons noord gedraai in die rigting van die Africa Burn vlakte.
Dit is ongelooflik droog in die Tankwa.
Hierdie palmbome staan in 'n rivierloop, maar hulle is besig om te verdroog.
Kort anderkant hierdie bome het ons deur 'n kort kol diep sand gery. Ek was baie trots dat ek sonder insident daar deur is.
Ek en sand is nie groot pelle nie!
Ek het net die basiese resep gevolg: hang ver terug en gee baie vet in 2de rat.
Hierdie was die enigste ernstige sand wat ons heel dag teengekom het.
Internasional lughawe?
Die vlaktes is so wyd dat enige vliegtuig enige plek in enige rigting sou kon land.
Op die terrein van Africa Burn is daar 'n paar permanente strukture.
Die Sky Labyrinth is 'n groot struktuur van hout. Netjies en stewing.
En 'n skoenlapper van hout
'n Pyperaam in die vorm van 'n huilende wolf.
'n Besonderse stukkie handewerk is hierdie klipstapel.
Hiervandaan terug en ooswaarts in die rigting van Gannagapas.
Lekker tweespoor paaie.
'n Ent duskant Gannaga is 'n klein stukkie pas.
Geo het die "voetpaadjie" teen die bult op misreken en in die sand vasgeval.
Lekker diep sand.
Baie sweet om sy fiets uit te kry!
Dit is ook hier waar my ( 'goeie' , 1 jaar oud) stewel sy sool afgegooi het.
Gannaga pas daar voor
Die Gannagapas is iets besonders.
Ek verwonder my elke keer wanneer ek daar deurgaan.
'n Besonder mooi foto deur Geo geneem
Oornag by Gannage Lodge.
Murgsagte skaapnek vir aandete.
Lekker geslaap, goed gerus.
Volgende oggend brandstof in Middelpos
Daarna suidwaarts gery en later afgedraai op die Visrivier pad om by Oubergpas uit te kom
Oubergpas met sy wye uitsig is altyd iets besonders. Mens voel of jy die see sou kon sien as jy op jou tone staan.
Onder op die vlakte het ons suid gery na die Koedoesberg met sy moeilke pas.
Lekker tweespoor, verby 'n besonder mooi klipkop.
Koedoesberg pas is sigbaar daar doer voor.
Die Koedoesberg pas is maar moeilik.
Dit begin met drie skerp draaie, waarvan die tweede en derde draai steil en baie klipperig is.
Op een plek het ek my lyn biki verloor en vasgehaak teen 'n klipbank. Heelwat stof en rubber later kon ek verder.
Verder op is die pas smal, vol los klippe maar darem nie so steil nie.
Bo op die kruin het ons asem geskep. Hier is 'n klein gelykte waar iemand tevore 'n vleisie op die kole gebraai het. Dit is 'n baie goeie plek om so-iets te doen. Wye uitsig na die ooste en na die weste.
Die afgaan is steil, smal en besaai met los klippe.
My GSA se eerste rat is lekker laag en ek kon maklik afkruip, met net af-en-toe agterrem.
Hiedie is 'n tipiese plek waar die gewone 1150GS sou sukkel met sy vinnige eersterat.
Met die afgaan sien jy die wrak van 'n trekker en sleepwa wat teen die steilte afgerol het.
Hiervandaan maklike tweespoor paaie tot by Tankwa Padstal.
Ons twee kosbare biere was steeds redelik koud (in ysblokke en ys toegedraai) maar die verfwerk het redelik tweede gekom met die rowwe paaie!
Van hier af huistoe met 'n fiets vol stof en hart vol vrede. Eendag maak ons weer so.
So het ek en my skoonseun onlangs (weer) 'n draai gaan ry daar.
Wat vir my lekker was, was dat hy die roete beplan het en heelpad gelei het – ek het net agterna gery en geniet.
Ons het vroegoggend vertrek en was so teen negeuur deur Ceres en in die Gydo pas. Hier moes ons omdraai want die pas was gesluit.
Terug na Hamlet, ooswaarts op 'n grondpad na die R355 en naby Theronsberg pas weswaarts afgedraai op die Droee"kloof grondpad.
Omdat Gydo gesluit was vir die dag, moes almal hierdie ompad ry om bokant die pas uit te kom.
Die pad was mooi, wyd en oop, maar heelwat bestuurders het te vinnig gery en die los gruis onderskat. Ons het twee ongelukke wat pas gebeur het teegekom, ek wonder hoeveel ongelukke daar uiteindelik was
By Op-die-Berg se kooperasie het ons volgemaak.
Daarvandaan oor Katbakkies pas en Peerboom pas
En ons het die nodige klippe by-gepak.
'n Koue (alkoholvrye) bier by Tankwa Padstal en ons was reg vir vir die Tankwa.
Sowat 20 km verder op die R355 het ons regs gedraai na die Tankwa.
Ons is deur hekke, oor vlaktes en oor baie sinkplaatpad tot by een van vele padwysers.
Plek-plek was daar groot kolle met los klippe
'n Eensame bouval
Die sinkplaat saam met los gruis was maar redelik ongemaklik en jy moes heeltyd wakker wees..
Ek is altyd verbaas dat my GSA deur die jare al soveel sinkplaat en rofpad gery het, en nog nooit het iets aan hom losgeskud nie.
Hier het ons noord gedraai in die rigting van die Africa Burn vlakte.
Dit is ongelooflik droog in die Tankwa.
Hierdie palmbome staan in 'n rivierloop, maar hulle is besig om te verdroog.
Kort anderkant hierdie bome het ons deur 'n kort kol diep sand gery. Ek was baie trots dat ek sonder insident daar deur is.
Ek en sand is nie groot pelle nie!
Ek het net die basiese resep gevolg: hang ver terug en gee baie vet in 2de rat.
Hierdie was die enigste ernstige sand wat ons heel dag teengekom het.
Internasional lughawe?
Die vlaktes is so wyd dat enige vliegtuig enige plek in enige rigting sou kon land.
Op die terrein van Africa Burn is daar 'n paar permanente strukture.
Die Sky Labyrinth is 'n groot struktuur van hout. Netjies en stewing.
En 'n skoenlapper van hout
'n Pyperaam in die vorm van 'n huilende wolf.
'n Besonderse stukkie handewerk is hierdie klipstapel.
Hiervandaan terug en ooswaarts in die rigting van Gannagapas.
Lekker tweespoor paaie.
'n Ent duskant Gannaga is 'n klein stukkie pas.
Geo het die "voetpaadjie" teen die bult op misreken en in die sand vasgeval.
Lekker diep sand.
Baie sweet om sy fiets uit te kry!
Dit is ook hier waar my ( 'goeie' , 1 jaar oud) stewel sy sool afgegooi het.
Gannaga pas daar voor
Die Gannagapas is iets besonders.
Ek verwonder my elke keer wanneer ek daar deurgaan.
'n Besonder mooi foto deur Geo geneem
Oornag by Gannage Lodge.
Murgsagte skaapnek vir aandete.
Lekker geslaap, goed gerus.
Volgende oggend brandstof in Middelpos
Daarna suidwaarts gery en later afgedraai op die Visrivier pad om by Oubergpas uit te kom
Oubergpas met sy wye uitsig is altyd iets besonders. Mens voel of jy die see sou kon sien as jy op jou tone staan.
Onder op die vlakte het ons suid gery na die Koedoesberg met sy moeilke pas.
Lekker tweespoor, verby 'n besonder mooi klipkop.
Koedoesberg pas is sigbaar daar doer voor.
Die Koedoesberg pas is maar moeilik.
Dit begin met drie skerp draaie, waarvan die tweede en derde draai steil en baie klipperig is.
Op een plek het ek my lyn biki verloor en vasgehaak teen 'n klipbank. Heelwat stof en rubber later kon ek verder.
Verder op is die pas smal, vol los klippe maar darem nie so steil nie.
Bo op die kruin het ons asem geskep. Hier is 'n klein gelykte waar iemand tevore 'n vleisie op die kole gebraai het. Dit is 'n baie goeie plek om so-iets te doen. Wye uitsig na die ooste en na die weste.
Die afgaan is steil, smal en besaai met los klippe.
My GSA se eerste rat is lekker laag en ek kon maklik afkruip, met net af-en-toe agterrem.
Hiedie is 'n tipiese plek waar die gewone 1150GS sou sukkel met sy vinnige eersterat.
Met die afgaan sien jy die wrak van 'n trekker en sleepwa wat teen die steilte afgerol het.
Hiervandaan maklike tweespoor paaie tot by Tankwa Padstal.
Ons twee kosbare biere was steeds redelik koud (in ysblokke en ys toegedraai) maar die verfwerk het redelik tweede gekom met die rowwe paaie!
Van hier af huistoe met 'n fiets vol stof en hart vol vrede. Eendag maak ons weer so.